Rmysknd Kızlar 7 aylık oğlum var çok gazlı bir bebekti sadece çarşafta sallanarak uyuyordu . Ben şimdi nasıl ayagımda sallayarak uyumaya alıştırıcam bilgisi olan yardımcı olabilirmi? Gün içinde sürekli birilerini arıyorum cocuğu sallamak için
Gamze-S Rmysknd valla zorda olda yatakta uyutmaya alıştırın benim oğlumda kolikti dediğiniz gibi bizde hep salladık sonra hamağa alıştı hamak dışında uyumuyordu. Artık büyümeye de başlayınca bu böyle olmayacak deyip hamağı kaldırdım. Uyudukça yatağa koydum 15 dk sonra uyandı ama alışana kadar hep öyle yaptım gece biraz zor oluyo ama şuan yatağında yatıyo hoş hala çok uyuyan bir çocuk değil 😄
Pamuguum Rmysknd benim bebegimde carsafta sallayarak uyurdu cok zor . Alistirmasaydin derler kolik bebegi yasamayanlar . Cocuk birtek öyle sakinlesip uyuyor bilmiyorlar. Biz duvar deldik cingene salincaginda dahi yatmadi . Size tavsiyem yere yatak açın yatırın yere . Pispis yapin . Mizirdanir siz yine pispislayin . Aglayinca kucaginiza alin sakinlessin . Susunca hemen geri yatırın. Yine aglayinca yine kucak susunca yatak . Bir kac gun sonra alisiyor hic sallanmamis gibi . Ama ilk 3 gün sabir edin . Bebegi yalniz da birakmayin aglamaya da terk etmeyin ..mizirdaninca yatakta kalsin aglayinca kucakta sakinlessin .
Omero21 Rmysknd benimde öyleydi hamak aldım ona alıştırdım uykusu gelince yatırıp sallıyorum ayakta çözüm değil Ki ağırlaşınca o da çok yormaz mı 🙄
Deletedmom0099 ahh sanki beni yazmışsın ya. biz hamakta uyutuyoruz 7.5 aylık suan. ama sabaha kadar sallanmak istiyo, sallama aparatı aldım motor şeklinde ama beşikte uyumuyo hamak istiyo. dişte geliyo galiba berbat durumdayım insallab yardımcı olan birileri cıkar
FikriyeAli Deletedmom0099 benim oğlum da 9 ay 1 haftalık inanırmışsınız annemlerde aylarca kaldım Hamas’a alıştı ve asla başka yerde uyumadı kendi evimize de yapmak zorunda kaldık ama 3 haftdır falan hamagı da bıraktı bu sefer de pusette sallıyorum yada kucağımda gezdiriyorum o şekilde uyuyor diyorum ya oğlum tam bir keyif adamısın canı nerde isterse onda uyuyor olan bize oluyor 😄
zermine Deletedmom0099 baybay damlayı denedini mi? Israrla tavsıye ederım kullanın. Tamamen bitkisel içeriği, mayıs papatyası ıhlamur ve melisa var. uykudan 40 dakıka once verıyorsun. Reklamlarında gormustum, aldım kullandım. Doktorum da onayladı. Uyumayan butun cocuk annelerıne tavsıye ederm
annemmm11111 Rmysknd canım çok şükür beni möyşe şeylerim olmadı benimki memede uyumak istiyordu bide emzik kullanıyordu ben 3 aylıkken ikisini de bırakıp uyku düzeni kurdum şuan çok şükür düzenimiz var zor oldu ama bakınca zor diye bişey yok çocuk değil biz kendimize göre yapıyoruz herşeyi biz istesek o çocuk kendi kendine uyur
Rmysknd Pamuguum canım denedim bu sefer sallanmak istedigi icin agliyor 3 saat ugrastigim bile oldu hicbir sekilde susturamadim ne kucagimda ne memede yatirmadan agladi
annemmm11111 Rmysknd benimki kolikti sallama falan yapmıyorduk sadece ama burda anlatılanlara göre iyi bizimki sadece meme de uyuyordu 3 günlük bi eğitime soktum kendimi eski uyku saatlerini yazdım neler yaptığımı yaZdım ilk iş sabah 8 de uyanmak oldu ve ilk gündüz uykusuyla başladık anlatmamı istersen yazarım yine
Rmysknd annemmm11111 benim bebegim malasef uyanmadan uyutunca cok huysuz oluyor tekrar uyutana kadar agliyor sanırım yavas yavas biraktirıcam gunduzleri sallamayi birakarak uyku saatlerinin arasini 2 degil 3 saat olarak ayarlicam boylelikle basarabilirim galiba tesekkur ederim canım yorumların icin tabiki seninde tecrubelerini okumak isterim
annemmm11111 Rmysknd ben sana anlatayım ama her çocuk bir olmaz istemezsen. Yapmazsın zaten . ben en geç 8 de sabahları uyandırıyorum 9.30 10:00 arası şekerleme uykumuz var 11.30 öğlen uykumuz iki saat uyumasını bekliyorum( bizimki genelde 1.30 saat uyuyor ) uyanmazsa uyandırıyorum zaten sonra 15:30 da uyuyoruz aynı dediğim gibi 2 saat uyutmaya çalışıyorum genelde uykularımız 1 saati geçince uyandığında karışmıyorum ama 40 dk falan olduğunda biraz daha oyalayıp tekrar uyutuyorum sonra akşam en geç 20:30 bizimki bayılıyor
annemmm11111 Rmysknd tabi ben buraya öyle hopp diye gelmedim biz 3 aylıkta başladık uyku eğitimine evet çok erken ama bizimkinin düzeni hiç yoktu mecbur yapmam gerekiyordu .
annemmm11111 Rmysknd ben eğitime başlarken diş çıkarıyorduk atak dönemlerimiz di ve emZik kullanıyorduk hepsini anlatıcam şimdi . Güzelce her iki göğsümü emZirdim gazını çıkardım duşunu aldırdım 11:30 yatagına koydum eğitime gündüz başlarsan çok rahat edersin unutma . Sonra sandalye aldım yanında oturdum yatağa koyarken konuştum ben yanındayım uyumanı bekliyorum oğluşum falan filan sevdim öyle tabi dediğim gibi hemen olmadı ağladı göz yaşı almayana kadar karışmadım göz yaşı akınca kucağıma aldım sakinleştirdim yatagına koydum tekrar
annemmm11111 Rmysknd bunu bi üç dört kez yaptık sonra uyudu ikinci gün aynı şekilde emZirdim konuştum sevdim yatagına koydum sandalyeyi biraz uzağa götürdüm ağlayınca aldım sakinleştirdim uyuttum üçüncü gün sandalyeyi görünmeyecek bi yere aldım emZirdim koydum yatagına öylece uyuttum ve şuan beşiğinde saniyede Dalan bi oğlum var Elhamdulillah bu arada ben emziği ağzını deldim o şekilde verdim almadı bunu kaç kez denedim verdim almadı iki gün yek zorlandık sonra oda neymiş gibi baktı unuttu gitti