Zuzu88 Merhabalar anneler.Bebeğim 10 aylık olmak üzere ama ağzına hiç bir şekilde ek gıda veremiyorum sevdiği şeyleri ver diyenler var ama sevdiği bişey yok ki ağzına ne versem tiksiniyor bırakıyor.Vitaminlerini bile zorla ağlaya ağlaya alıyor sprey dahi sıkamıyorum ağzına çok zor.Bebeğim sadece anne sütü alıyor hala çok üzülüyorum ek gıda yediremiyorum.Ne olacak bilmiyorum.Doktorumuz kaşık mamalar önerdi aldım ama onları da yemedi cici bebe denedim ağzına sürmedi bile.Puding için bütün bebekler çıldırıyor zararlı olduğunu bile bile tepkisini ölçmek için verdim ama ağzına aldığı gibi tiksindi sürekli başını çevirdi tekrar vermiyim diye.Ne olacak böyle yavrum yetersiz besleniyor kilo alımı da durdu artık.3 aydır 100 gram ancak aldı.Benimle aynı sorunu yaşayan annelerim varsa lütfen yardımcı olun nasıl aştınız bu problemi 😢
Bejnatas Zuzu88 14 aylık olacak hala aynı Demir eksikliği var geçmesini bekliyoruz doktor yapısı böyle sizin bebekliğiniz nasılsa o da öyle olacak iştahlı ya da zayıf
Eternity Zuzu88 Demir eksikliği vardır, doktorunuz ile konuşun test yapsınlar, dozunu ona göre ayarlasınlar. Kızım da demir eksikliği sebebiyle yemiyor, 1 yaşında, günde 20 ml demir takviyesi alıyor maalesef…
Zuzu88 Bejnatas Ben çok iri bi bebekmişim iştahlı olmasam da yine de sevdiğim şeyler varmış ve yermişim ama bebeğim malesef hiç bana benzemiyor.Eşim de herşeyi yemezmiş ama yine yediği şeyler var.Anlamadık gitti ne olacak böyle
Seher26ikra Bizimde aynı 11 aylık anne sütü alıyo başka Bişey yok ağzını kitliyo resmen hiç Bişey koyamıyorum cok üzülüyorum cook
Zuzu88 Eternity Yok canım demir eksikliğimiz sidefee kullandık doktorumuz bu ay bıraktırdı gayet iyi dedi seviyesine.
Zuzu88 Yerfistigininannesi Evet eline aldığı yiyeceği ağzına götürüyor ve onun yiyecek olduğunu anladığı an yüzünü tiksindirip atıyor
Zuzu88 Zeyzeyyyyy Evet canım hiç emekleme dönme yuvarlanma yoktu b12 den dedi düşük de çıktı kan tahlilinde o yüzden kullanıyoruz
nurdanaslan Merhaba.Aynı sorunu yaklaşık 2-3 ay bende yaşadım.Bi kaşıktan öte geçmiyordu yediği şey.100 gr mı bırakın bu sürede hiç kilo almamıştı.Doktor değişikliği yaptım herkesin memnun olduğu bi hekime götürdüm.Çok güzel bi fikir verdi bana sağolsun.Yemiyor ve emmeyle idare ediyoruz Doktor Hanım dedim.Aç mezarı yok emzirme bak nasıl yiyecek dedi.Nasıl yani dedim.3-4 saat ne emzir ne bişey ver dedi.Diyelim ki öğlen 1 de çorba verdin aç olduğu için yiyecek dedi 3-5 kaşık yesin sonra emzir bida bi 3-4 saat sonra tekrar ek gıda ve emzirme dedi.Bu döngüyü bu şekilde ayarladım.Cok şükür ki maşallah baya düzene girdi.İlk zamanlar 3-5 kaşık yedi hiç stres olmadım emzirdim.Emdigi kadar sonra bida 3-4 saat ne ek gıda ne emme.Diger öğünde daha fazla yedi.Ve ben bu duruma asla yemez Doktor Hanım olaki yine aynı şekilde olursa kontrole gelelim iştah açıcı fln verin dediğimde de o kdr emindi ki yer o yer dedi.Gerckten de öyle oldu.Bi hafta on gün deneyin inşallah alışıp bu şekilde yemeye başlayacak.Saat tutun hep emmek istesede su verin oyalayin.Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık versin 🤲🤲😍
Zuzu88 nurdanaslan Amin canım benim çok sağol çok uzun yazmışsın açıklayıcı olmuş.Sen yazınca farkettim ki ben hep önce meme veriyorum demekki az da emse ona yetiyo ek gıda yemek istemiyo bu yüzden.Aç bırakayım ben de bakalım yerse ne güzel olur.Ama bi yandan da diyorum ki ek gıda önce verip sonra meme vermek ne kadar doğru.Sonuçta anne sütü kadar hiç bişey değerli değil.Ama tabi bi yandan da yetmiyo süt de eskisi gibi.Bakalım önerine uycam canım teşekkür ederim inşallah yer de bizim de bi düzenimiz olur
nurdanaslan Zuzu88 Ne demek sende sağol.Bende hep aynı düşüncedeydim bi kase çorba içeceğine emsin daha iyi diye düşünüyordum.Fakat şuan emdiği miktar onun sadece açlığını bastiracak kadar.Nasil bizler bile acıkınca yemek yiyemedigimiz zamanlar biseyler atıştıriyoruz bastiriyoruz onun gibi.Zaten ek gıda sonrasi emiyor yine alması gerektiğini alıyor ama sadece anne sütü olunca nereye kdr.Bi süre sonra bıraktığında yedirmek daha da zor olucak.Umarim sizede iyi gelir.
Zuzu88 nurdanaslan Çok haklısın yarından itibaren tavsiyene uycam inşallah çözüme kavuşur da bebeğim de yer artık ♥️🙏