Mediha13- Bebeğim 1 aylık. Genital bölgesinde pişik oluştu diye doktora gittim. Pişik değil mantarmış. İki çeşit krem verdi. Başına böyle bişey gelen var mı. Bebeğim erkek bu arada ☺️
Mediha13- Asell9 evet kesinlikle öyle çok kötü. Doktor her alt açmanızda 3 5 dakika açık kalıp hava alsın bunun ilacı bu dedi