Zorzeynoo Merhaba Bebeğinde Reflü olan yada reflü hakkında bilgiye sahip olan var mı? Biz 3. Ayımıza giricez ancak bebeğim her emmeden sonra istisnasız gazı ile birlikte çok kusuyor ikimizinde üstü başı mahvolacak derecede. Bazen akışına kusuyor bazen de hafif fışkırarak çok uzaklara da değilde. Sonra ara ara yine kusma devam ediyo emmeden sonraki 1 saatlik süreç içinde. Acaba reflüsü mü var? İlk zamanlar yoktu bu sıkıntı 1.5 aydır var. Dr sordum o da bi garip kaç saatte bi emziriyosun dedi 3 dedim uzun tut emmesini dedi yani gündüz 3 saat gece 5 saat daha ne kadar aç bırakabilirim ki üatün körü bi cevap verdi. Bilgi sahibi olanlar 🙌
Berilsare Zorzeynoo Zorzeynoo süt gibi de kustugu oluyor mu bizim bu ara süt gibi kusuyor bazen sızıntı bazen fıskırır gibi
brslm Bence farklı bi doktora daha görünün 3 aylık çocuğu ne kadar aç bırakabilirsiniz ki bu belirtilerin aynısı bizde oldu doktor reflü dedi bebelac gold thickener verdi sütü koyulaştırıyor kusmasını azalttı bebeğimin eğer devam ederse ilaca başlarız dedi çocuğunuzu farklı bi doktora daha gösterin en iyi teşhisi onlar yapar
Nehirce Reflü bebeklerin genelinde vardır. Mide kapakçıkları ancak 6.aydan itibaren tam kapanıyor, o zama kadar her bebekte oluyor reflü, kimi bebekler tolere edebiliyorken kimilerinde kusma ve reflüye bağlı iştah kaybı olabiliyor. Benim bebeğimde tolere edemiyor. O sebepten sık sık ama az emziriyorum ve doğduğu günden beri reflü yatağında yatırıyotum bu şekilde azaldı ağzına gelmesi. Bi de Motilium verdi doktor ama vermedim. Kendi arkadaşım doktor, branşı farklı, onun yönlendirmesine göre hareket ettim. Küçücük midesine yetişkinlere verilen ilacı vermeyi uygun görmedik.
MuallimeAnne Reflü belirtileri mamadan baya sonrada kusmamın devam etmesi özellikle fışkırarak mama kullanılmasında çaresi var ama emme de bilemeyeceğim .benim bildiğim de reflü olan bebeklerin sık sık az az beslenmesi Benim bir kızımda da vardı çok araştırmıştım .
Zorzeynoo Berilsare merhaba canım evet sütü de kusuyordu ama 5.5.-6 aylıkken kesildi yani oturmaya başladığı zmaan :)