BalkizimBaloglum2 valla benim oğlum mu çok yaramaz bilmiyorum ama yürümeye başladıktan sonra gözünü yükseklere dikmeye de başladı.Tırmanıyor koltuğa, cekmecelere,dolap raflarına falan tırmanmaya çalışıyor. Normalde çok sağlamci bir çocuk ama yorulunca bazen birden yere bırakabiliyor kendini pat diye, sürekli peşinde dolaşıp bunaltmak istemiyorum ama kafasını bir yere çarpacak diye diken üstündeyiz hep. Her yer kilit altında kapali ama yinede bir şekilde oyuncakların üstüne çıkıyor falan tehlikeli hareketler yapıyor hep. Ulaşamadığı şeyler için altına bir yükseklik koymayı öğrendi mesela kendi kendine. Aktivite masasını koltuğun onune götürüp ters çevirip üstüne çıkıp ordan koltuklara tırmanıyor. İzin vermeyince sinirleniyor. Dikkatini başka yöne cekmeye çalışmaktan yoruldum artık. Enerjisini atamıyorum,bazen hızına bile yetisemiyorum. Kucak delisiydi bir ara,birazda kilolu olunca taşımak bazen yoruyordu,yürürse en azından kendi yükünü taşır diyordum ama dediğim gibi bir sn boş bırakmaya gelmiyor böylede, sakin sakin oturup oynamayı unuttu. Hep ayakta atom karınca gibi tüm gün ordan oraya koşturuyor.