Özellikle tuvalet eğitimi tecrübesi olanlara sormak istiyorum. Oğlum 32 aylık henüz tuvalete alıştırmadım gündüz bezsiz dolaşıyor,bez yokken yapmıyor bez bağladığım zaman da pipisini tutup çişim var diye ağlıyo. Bu sabah aynı bu şekilde çişim var diye ağlayarak uyandı. Canı mı yanıyoe bez mi rahatsız ediyor,çişini mi tutuyor yapmamak için anlayamıyorum. Bi fikriniz var mı çıkmazda kaldım