Mirayslck Bütün suçu mamaya yüklüyorum inşallah öyledir ve mamayı değiştirince gazımız biter 🤲Aptamil 1 kullanıyoruz değiştirmek istiyorum. Siz gazlı bebelere hangi mamayı kullanıyorsunuz güzel anneler ?
Ersa Mirayslck aptamil gaz yapan sorunuyla bir çok kişi karşılaşıyor sanırım.bizde iki kutu kullandık sevemedik.hipp organik combiotic kullanıyoruz gaz sorunumuz olmuyor.birde hergün düzenli biagaia damla kullanıyırz.
Deletedmom_56 Mirayslck Ben sma comfort ile bi nebze de olsa rahat ettirmiştim bebeğimi ama tabiki tamamen değil 🥲
Asssli Mirayslck o dönem vardı vardı ama şuan yok çok şükür.. mama kullanmadan öncede vardı mamanın bi etkisi olmadı
Berrinyr Mirayslck bende bebelac kullanıyordum doktorum gaz cok yapıyo dıye sma optipro önerdi şükür iyiyiz şuan bende biogaia kullanıyorum düzenli
Daphnemom Sma comfort kullanıyorum. Beslenmelerden önce 2-3 damla ameticol vererek rahat ettim ben 🤦🏼♀️
Esrans Mirayslck Benim de bebeğim aşırı gazlıydı doktor hipp önerdi ve bu sorun bayağı ortadan kalktı