Meryy900 ilk kullanmaya başladığımda bnde öle iki kere kullandım şimdi olee bakıyorum tahriş olunca yanakları sivilce gibi bişey hemn sürüyorum birde size tavsiyem eczaneden gülsuyu alın onunla da silin yüzünü biz onu da kullandık onda daa kizariklara iyi gelmişti