Yonca123 sütü alıp kaynatın. Kaynayınca içine birkaç damla limon damlatın ya da bir iki kaşık yoğurt atın. Bir süre bekleyince suyu yeşile dönmeye başlayacak ve pürtük pürtük peynir oluşacak. Ben oldukça alıyordum ama bekletince daha fazla peynir oluştuğunu söylüyorlar. Süzekle süzüyorsunuz tülbentten de süzerseniz daha katı kalıp gibi bir peynir elde edersiniz