Yonca123 canım ben lor peynirini yumurta sarısı, pekmez, küçük bir parça tereyağı ve kendi yaptığım bebe bisküvisi ile karıştırıyorum, kıvamı koyu gelirse de peynir altı suyu ile bi miktar açıyorum kahvaltıda yediriyorum kızıma çok severek yiyor sana da fikir olsun(kızım 8 aylık)