doktor önerisiyle veya kendi tecrubesiyle 6 aydan önce ek gıdaya geçen annelerimiz var mı ? Instagram’da takip ettiğim birkaç anne (şuan hesabimi yeni açtım isimlerini bilmediğim için bakamıyorum) 4. Ayda filan ek gıdaya başlamışti. Sizler ne düşünüyorsunuz? Artıları eksileri sizce neler ? Bilgisi olanlardan oneri bekliyorum. Şuan 3 ay 3 gunluguz. Sadece mama ile besleniyoruz kızım hiç emmedi maalesef. Doktoruma tabiki danisacagim bu konuyu,yargılamaya gelen boşuna gelmesin lütfen 🤗