Herkese merhaba. 6 aylık bi kız bebeğim var bugün kontrole gittik doktor vajinayı kontrol ettiğinde burda bi zar vardı yırttım yenidoğan bebeklerde olur bu zamanlarda görünür krem vericem sen de arada bir bak dedi. O kadar çok açtı ki ben hayatta bakamam öyle kızım da çok ağladı zaten. Başına gelen var mı çocuk çok ağladığı için doktora uzun uzun soramadım önemli bi şey mi acaba