94z-20u bizim doktor da yapabilen çok yok dedi başta hevesli oluyor çocuk sonra öyle ilerlemiyor dedi. Dinlemedim ben zorla yediremem sürekli ve iştahsız olunca kendisi yesin diye bıraktım ama yemiyor yemekle oynayıp atıyor yere hep, kilo almıyor persentili en düşük seviyede. Sütü bile ben zorluyorum az içiyor. Kaşıgı uzatınca başı saga sola çeviriyor hep istemiyor