seydaanur ben böyle bi sepet yapmıştım yıllar evvel. Tülle bağlamıştım süslemiştim kendimce. İçinde doğal lanolinli krem,anne bebek için bir kitap,özel günlerinde kaydetmesi için bir anı defteri,poşet çay değil de aktardan aldığım şekilde papatya melisa ıhlamur gibi yaprak çaylar,emzirmeye uyumlu basic tişört (bunun için ne çok teşekkür etmişti) , pofidik yumuşak bir çift modal çorap,dokuma kumaş göğüs mendili (o zamanlar pedler pek yaygın değildi)
Ayrıca evde bi tencere sarma filan yapmıştım,poğaça vs. Yesin gelene gidene kullansın diye.Sabahtan gitmiştim,o zaman banyosunu temizlemiştim ütüsünü yapmıştım.
Bence lohusa anneye yapılacak olay bunlardır.Bir de annem uyarmıştı sütü onu bunu sorma diye 😊 o zamanlar ben bekardım.