Mu-Mi geçmiş olsun oğlum 8 buçuk aylık bizim de alerjimiz var ama biz o dönemlerdeyken bilmiyorduk. Ama bilseydim ve bebeğiniz gibi olsaydı ilaç yerine onu rahatlatacak şeyler yapardım. Mesela duş aldirabilirsiniz, sarılıp okşayıp öpebilirsiniz, karnına falan masaj yapabilirsiniz gibi.