ECAA içiyorsa doymuyordur ama küçükken olduğu gibi tam doymadığında yaygara koparmıyorlar artık oyalanabiliyorlar benim kızımda 2 ay 23 günlük mama vermek kötü birşey değil ki yeterki gelişimi iyi olsun karnı doysun ver bence zaten bu böyle hızlı kilo alabileceği son ay ebelerde o yüzden demiştir artık yavaşlayacak