Doğum yapalı yaklaşık bir sene oldu ilk başlar tam anlamadım ama şimdi fark ediyorum. Doğumdan sonra kontrole de gidememiştim. Tam koronaya denk geldiği için. Şimdi gideceğim zaten ama gitmeden bir danışmak istedim başına gelen var mı diye? Normal doğum yaptım dikişlerden dolayı üst kısım açıldı baya yukarı doğru o kısımdada elime sürekli sert bir topak geliyordu baktığımda açık pembemsi sivilce gibi bir şey oluşmuş acaba neden olur bilen var mı ?