Merhaba. Benim oğlum 9,5 aylık ve ben demir damlası kullanmıyorum. Düzenli besliyorum sürekli kırmızı et, balık, arada bir ciğer veriyorum. Bu yüzden de demir vermiyorum fazlası da zararlı olabilir diye. Kan değerlerine henüz baktırmadık 1 yaş kontrolünde baktırmayı düşünüyorum.
Şöyle bir şey okudum; bir yaşa kadar bebekte demir eksik olursa zekasında geri dönülmez gerilik olurmuş, ondan beri içime şüphe düştü acaba versem mi demir eksikliği var mıdır acaba diye. Doktora da gidemiyoruz malum ortalığın durumu. Siz kullanıyor musunuz? Demiri eksik olsa anlayabilir miyim?