Mel_03 Merhaba, 3 hafta 1 günlük bebeğim var ve emzirdikten veya mama verdikten sonra kucağımızda uyuyor ve yatağına koyduğumuzda ağlıyor, bu her zaman olmuyor. Sizce kucağa mı alıştı şimdiden yoksa bizim yanında olduğunu hissetmek mi istiyor ? 🤔
Oblomovv Mel_03 senin sıcaklığını ve kokunu istiyor çünkü en güvendiği şey senin kokun ve sıcaklığın. Benim oğlum da öyleydi şimdi 7 aylık kucakta durmuyor. Bu günlerin kıymetini bilin çok zor ama bir daha gelmeyecek günler bunlar.
Masal_m Mel_03 tanıdığı bildiği tek koku anne kokusu anne sıcaklığı 😊 sizi istemesi çok normal boşverin kimseyi dinlemeyin kucağa alışır diyenleri alın koynunuza sımsıkı sarın. Kızım 22 aylık gece bazen kalkar annem diye koynuma yatar 🥰 onun yuvası orası çünkü ❤️
atlasannesi1 Mel_03 daha çok yeni bebeğiniz. Kucakta güvende hissediyor. Alışır diye korkmayın alın kucağınıza. Bu günler tekrar gelmicek özlüycez bu hallerini 🥰