didokaya biz 3 hafta önce bıraktık..22 aylıktı kızım gece 10 kez kalkıyordu hiç uyku yoktu ikinizede..önce yavaş yavaş azaltarak denemek istedim ama maalesef daha da asıldı memeye..ve bir sabah tamamen kesmeye karar verdim..ilk gün gündüzleri oyaladik oyunlar falan..her meme istediğinde artık bittiğini söyledim..çok ustelemedi..2 gece sadece biraz ağlamalar oldu..sonra unutmaya başladı..çok şükür şuan gece 2 kez uyanıyor bana sarılıp tekrar uyuyor..sanırım yakında tamamen kesintisiz uyuycak inşallah..ama gerçekten zorlu bir surecti benim için..bebeğim çok etkilenmedi.aama ben kucağıma alıp emzirmeye o emerken seyredip öpmeye o kadar alışmıştım ki bı anda ben boşluğa düştüm sanki..1 hafta moralim bozuk bir şekilde geçti..hatta ara ara vermeyi bile düşündüm eşim engel oldu..😄😄ama çok şükür atlattık..