Hirosannesi 6 ay kundak istedi bizimki🤦♀️ yarım kundak tabi. Elleri sadece. Ve istedi zaman çıkarıyordu, sıkı sıkı değildi. Dönmek isteyince, uykusunda çıkarıp dönütordu falan. Ben de bıraktırmaya zorlamadım açıkçası. Bebek kendisi vakti geldiğinde, kendi isteğini belli eder diye düşünüyordum, öyle de oldu. Şu an da bebeğiniz kundak istiyorsa, çok da zorlamanıza gerek yok sanırım. Ama kundaklıyken dönmediğine emin olun. Kollarını çok sıkmayın, uykusunda çıkarmak isterse çıkarsın.