Arapgelin Bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olucak Hala aşırı gazlı sürekli ağlıyo her gün bugün biticek yarın biticek diye diye aşırı yoruldum ne uyku var ne evimde düzen var neden geçmedi 🥺
Morfrenk Arapgelin dün gece yine acile gittim, 4aylığız. Sabah 9tan akşam 8e kadar ağladı, Bi gittim yine gazmış. Ben anlamadım bu neyin nesi
ZuleyhaG Arapgelin kimyon icirmeyi denediniz mi? Benim bebeğim 1.5 aylıkken bitti sancılar şimdi 4. ayına gecicek
YagmurKoksal Arapgelin benmde bebegm cok gazlı sürekli gece ıyanır uykusundan gündüz uykularından 5 ay 4 günlük gaz ilacını doktor bırakmamo söyledi biogaia ile devam ediyorum 3 gündür
Eeisitan ZuleyhaG çok şanslıymışsınız maşallah bizde 71 günlüğüz gece gündüz birbirine karışır oldu artık Allah yardım etsin hepimize 🤲