Asilahmet 3 gündür boyun bölgesinde sadece isilik var nasıl geçer neden böyle oldu bişey olur mu bebeğime bugün sağlık ocağına götürücektim bu hafta aile hekimimiz yokmuş doktora götürmelimiyim fikirleriniz nelerdir
zumrabal Asilahmet pişik kremi sürün yedirerek iyi geliyo sıcaktan olur derler boyun bölgesi terliyosa ondan olabilir her bebekte olur endişe edecek bişey yok annesi🤗
Asilahmet zumrabal çok saoll çok korktum evet emerken saçları boynu alnı çok terliyor daha önce olmamıştı yeni böyle olması beni tedirgin etti açıkçası