Ben kızım 18 aylık olana kadar hiç paketli gıda, şeker vs. Vermedim. Çubuk kraker bile yemedi yani. Peynirini bile evde kendim yaptım. Ama 18 aydan sonra yavaş yavaş alıştırdım paketli gıdalara ama her zaman değil tabi arada sırada verdim. Şimdi 2 yaşında ve hala sağlıklı besliyorum ama çubuk kraker yiyor, evde yaptığım sütlü tatlıları kekleri yiyor. Dışarıda denk gelirsek nadiren abur cubur yiyor. Günde bir kare bitter çikolata veriyorum. Yani 1 buçuk 2 yaşında yavaş yavaş azar azar alıştırmanız gerekir çünkü hiç yemezse vücudu yasakladığınız yiyeceklere karşı direnç geliştirir, ileride o yiyeceklerle karşılaştığında vücut tepki verir. Her şeyin azı karar çoğu zarar. Sorunuza gelince de, o kadarcık çikolatadan bişey olmaz, normalde vermemeye devam edin iyi yapıyorsunuz vermemekle. Ama doktora götürmeyi düşünecek kadar da evhamlı olmayın, biraz daha soğukkanlı olun.