Sadece 2 kez kullanıldı . 160 tlye aldım 100 tlye satıyorum. Öncellikle şunu diyim happy momda post paylaştım dengesiz ve cahilin biri ben bunun aynısını 20 tlye aldım sen niye 100 e satıyosun dedi😂😂😂😂 senın aldıgın kagıt gibi. İkisinin arasında dağlar kadar fark var bunun açıklamasını yapayım.🥰bununla ilgili bısey diyen olmasın.



