Merhaba bebeğim bugün 18 aylık oldu ama bıngıldağı hala kapanmadı . Tırnak ucu kadar bi açıklık var yeni doğduğunda troitlerine bakılmıştı normaldi 1 yaşındayken de d vitaminine baktırdık oda normal cıkmıstı . Aynı durumu yaşayanlar var mi ? Sıkıntı olur mu sizce ? Bu arada baş çevresi normal .