2aylık oğlum gündüzleri daha az gece sık uyuyor , buda gece gündüz kavramı oluştu demek demişti hekimimiz. 2 aylıkların gündüz uyanıklık saatleri 7-8 saat olmalıymış gündüz uyumaması normal. Dünyayı keşfetmeye başladılar niye uyumuyor diyeceğime onunla bu keşifin tadını çıkarmaya çalışıyorum artık . Her bir ay bir önceki ayı yılı yaşı özleyip arayacağız sanırım canım anneler