Merhabalar,
işe başlamış yada başlayacak olan anneler bebeğiniz biberon alıyor mu yada almayan bebeklerinizin beslenmesi nasıl oluyor(ek gıda hariç) bebeğim biberon emzik vs almadı sadece anne sütü emiyor şuan 8 ay 26 günlük ve 1 ay sonra işe döneceğim ek gıda da bir gün yiyor Birgün yemiyor bebeğime görümcem bakacak
Oynarken bir şekilde oyalanır ama uykuya geçişte meme emmediği zaman nasıl tepki
verecek bilemiyorum ne yapacağız onu da bilemiyorum sizin bu süreciniz nasıl geçti yada geçiyor, düşündükçe kalbim sıkışıyor 😞