Bircezara 3 aydan sonra senin uyandırmana gerek kalmıyor canım kendisi kalkacak acıkınca, 3.aydan itibaren 7 saate kadar kesintisiz uyusa bile uyandırmaya gerek yok diyor doktorlar şeker depoları geliştiği için ama 3 aydan önce 2 saate 3 saate bir kaldırmamız gerekiyormuş