Bebeğim iki aylık. Son bir haftadır geceleri Sabaha karşı sürekli ıkınıyor çok zorluyor kendini. Uykusunu uyuyamıyor. Çok üzülüyorum. Sadece anne sütü alıyor kabız değil ancak kakasını yapana kadar gazını çıkarana kadar sürekli ıkınma halinde. Birde bu sabah kakasinda çok az kan gördüm. Sizce ikinmaktan zorlandığı için mi olmuştur yoksa alerjiden mi ??