Denizinannesi52 Kızımın sürekli burnu tıkalı ve gözleri de çapaklanıyor göz damarları tıkalı o yüzden doktor burnunu açman gerek dedi ama hangisi iyi burun aspiratörü bilemedim kullanan var mı?
Busrabektas Denizinannesi52 Doğduğundan beri otri bebe kullanıyorum. Wee Baby de almıştım ama doğru düzgün cekmiyor bile otri bebe çok daha iyi. Bi de Gifrer serum fizyolojik damlatıyorum çekmeden önce bütün gece çok rahat uyuyor.
Tuanaliilos Ben e bebeğin kendi ürününü kullanıyorum memnunum bence aynı işlevi yapıyor hepsi tek farkları fiyat 😊