Mom19 Kesinlikle öyle. Benim kızımın kilo alımı ilk ay azdı 400 gram aldı sadece bunun 300ü satılıkta verdiği kiloydu.
2 ay 1400 gr almıştı. 3.ay 1 kg aldı. Doymadığı her şekilde anlaşılır. Uyumaz, hep ağlar yıkar ortalığı. Hemen kilo almadı diye mama takviyesi yapmayın bence.
Doktorum demişti ki güçlü bir bağışıklık istiyorsan mama ile 300 gram alacağına anne sütü ile 30 gram alsın kâfi