Ben kullanmıstım çok etkısını gördüm tavsıye ederım… zaten Doğumdan sonra saçlar döküldüğü ıcın iyi gelır… yalnız vücuda degdırmeyın tüylenmeye sebeb oluyor.. bemıks ve evıgen 1 er ampul sampuanıma kırıyorum o da yumusacık yapıyor saçları uzattı 3 -4 aydır bu sekılde kullanıyroum memnunum