https://imgyukle.com/i/LVVuvR https://imgyukle.com/i/LVVyAt Bir kez giyildiler 1 yaş
Ece123 çok ucuz bence :) üstte kalsın postunuz 💘
Ece123 ayakkabılara bayıldım ama maalesef bize artık küçük. Umarım ilgilenen çıkar 😍
🌼💓
😇😇
Elbiseye bayıldım
Prensesannesi15 evet canım çok tatlı tütülü :)
Mom980 teşekkür ederim canım 🌼
Mrs_Mert evet bizde büyüdük ve sadece evde hem elbise hemde ayakkabı 1 kez giyildiler