Merhaba herkese 10 aylık bir oğlum var. 8. Aya kadar normal dedikleri bebeğime son iki aydır doktorumuz persentilde geride olduğunu söylüyor. Ben hep emzirmeye devam ettim 8. Ayda babamı kaybettim çok sıkıntılı günler geçirdim. Son zamanlarda memedeyken bebeğim sinirlenip çabuk bırakmaya başladı, sütümü sağdım ve bir kaç damla geldi ! Ben şimdi ne yapacağım beslenme düzeni nasıl olacak mama aldık ama hiç vermediğim için ne zaman vereceğimi bile bilmiyorum. Lütfen yol gösterir misiniz 😔