Selam arkadaşlar.
Size emzirmeyi detaylı bir şekilde nasıl bıraktığımı anlatmak istemiyorum. Belki faydam dokunur. Öncelikle kızım çok aşırı memeye düşkündü. Dakika başı meme isterdi. Ve yemeğini falan da yerdi. İştahı yerinde çok şükür. Ama meme alışkanlığı artık beni biraz bunaltmaya başlamıştı. Uyku düzenimiz genelde iyi ama hasta yada diş çıkar döneminde herşey tepetaklak oluyor. Ama baktım ki geceleri uyuyor meme için kalkmıyor yada az uyanıyor. Önce gece kestim. Uyandığında da aldım kucağıma okşadım sevdim öyle unutturdum. Gece emmesini bu şekilde bıraktık. Tabi uzun zaman alıyor. Yaklaşık 1 2 ay sürdü. Sonra sadece gündüzleri emziriyordum. Özellikle sabahları uyandığında mutlaka emiyordu. Sonra gündüzleri azaltmaya başladım. 5 kere den 3 sonra 1 düşürerek. Ben özellikle şu azı dişi döneminde bırakmak istemedim ama bı kaç tane diş patlattı. Ondan sonra başladım. Benim için en zoru sabah uyandığında istemesiydi. Bı sabah kalktı istedi vermedim süt bitti dedim. Ağladı dikkatini dağıtmaya çalıştım. Öyle öyle her istediğinde dikkatini dağıtarak ya da meyve vs vererek unutturmaya çalışıyorum şuan. Hala ara ara soruyor tabi. Benim serüvenim bu şekilde 😊