Alyazeynep 3.5 aylıktı ilk zamanlar annemin yanındaydık pek sıkıntı olmadı yerim gün calisiyrdjm zaten süt izni kullandigim için. Şimdi tain nedeniyle bakıcıya birakiyrm ona da alıştı küçük olduğu için ama çok ozluyrm, gelince yanından 1 dk bile ayırmak istemiyr artık ,