Snglibsglu Merhaba anneler. 5 aylık kızım var. Birkaç aydır vücudunun belli yerlerinde egzama var bu konuda dikkat ediyorum herşeyine fakat sadece egzama besin alerjisi belirtisi olabilir mi? Cildiye doktoru pek ihtimal vermedi ama direkt alerji doktorunada götürmek istemiyorum malum testler falan. Bir türlü tam olarak geçmiyorda. Rota aşısının 2. Dozunuda yaptırmam gerekiyor böyle bir durumda önermiyorlar arada kaldım. Besin alerjisi saptanan annelerden öneriler bekliyorum 🤗
Mervea Snglibsglu cildiyr oğlum inde sadece atopik dermatit demişti ama çoklu besin alerjisi çıktı iniz rahat olması için götürün
Mervea Snglibsglu egzamaso vardı geçmeyen pişiği mukuslu kakave rota aşısından sonra kakada kan görmeye başladım
Mervea Snglibsglu alerji doktoru bize kan ve gaita testi ysptı çıkınca deri testini yapmadı diyetteyiz bende oğluma birde çapraz reaksiyon gösterir diye balık susam tahin susamda tüketmiyoruz
Mervea Snglibsglu evet iki dozunuda yaptırdım ama pişman oldum çünkü doktorlar o kadar şikayetime rağmen bi şey yapmadışar alerji doktoru gördüğü gibi test yapmadan alerji olma olasılığı yüksek demişti
Mervea Snglibsglu en az 3 hafta diyet yapmalısınız yoksa bi sonuç elde edemezsin hemen düzelen bi durum değil ve devamlı nemli tutun