Ya o çıkardığı sesi nasıl tarif etsem bilmiyorum ama boğuluyo gibi çıkarıyo ses ama suratında öyle bi ifade ya da kızarıklık falan olmuyo kendi çıkarıyor gibi nefesi de bazen hızlanıyo baya sonra normale dönüyo bazen 2-3 saniye nefes almıyor geri hızlanıyor doktora yazdım aynı şekilde anlattım çok sık emzirmekten olur yazmış