Zalimsin Hamile kaldığım icin 21. Ayda azaltarak kestim. Önce gündüzleri kestim(1 hafta içinde) istediğinde oyuna yönlendirdim hadi müzik açalım dans edelim dedim unutturdum . Gece de birkaç gün öncesinden konuştum sen artık büyüdüğün icin memede süt kalmadı hepsi senin karnında artık falan dedim . İlk gece yarım saat kadar ağladı ben yanındayım falan dedim sakinleşti uyudu,1 kez uyandı su verdim sarıldım biraz mızlayıp geri uyudu. 2. Gece biraz daha ağladı ama aynı şekilde uyudu. Ondan sonraki geceler ağlamadı da uyanmadı da birkaç kez uyandığında sadece su verdim o kadar. Biz kolay atlattık şükür 🙏🏻 darısı başınıza