Arinim72 Merhaba arkadaşlar. Bebeğiniz kaçıncı aydan sonra ağlamaya huysuz olmaya başladı. İlk aylar bebeği ağlamayıp sonradan huyu değişen oldu mu. 🤦🏼♀️🙏
patilianne Arinim72 bunu bende merak ediyorum bebeğim şimdi uyumlu bir bebek sonradan huysuZlarşır mı diye korkuyorum
Smryna Arinim72 40. Çıktıktan sonra uyumakta sorunu başladı,6 ayda da bi tuhaf oldu herşeye sinirlenen bağırıp çağıran gülerken bir anda neden güldürüyorsun be diye sinirlenen bi kız oldu 9 aylık 🤦♀️
Arinim72 patilianne bende çok korkuyorum . Maşallah benkm kizimda uslu sakın acaba değişir mi diyorum kendi kendime. Bide 4. Ay sendromu varmış korkutuyorlar 😂🙈
patilianne Arinim72 2 ay 18 günlük bebeğim bazı günler huysuzluğu tutuyor ama genel olarak sakindir inş böyle devam eder
Aslknt 5 ayda sünnet olduk ve tamamen değişti bebeğim kucaktan inmiyor çığlık çığlığa ağlıyor sakin bir bebekken tam ters oldu
Ezize 4cu aya kadar çok sakin bir bebekti oğlum. 4cü ayı tamamladık ve birden bire deyişdi. Tanıyamaz oldum bebeyimi. Simdi 8 bucuk aylık. Cok hareketli mızmız bir şey oldu resmen. 🤦♀️😃