Bebegim_28 bence bebeginizin kilosu cok iyi, persentil tablosuna göre de iyi. Bence en iyisi cocuk doktorunuza danısın. Bebeginizin kilosu 4. Ayda dogum kilosunun iki katı olmalı diye biliyorum ama dediğim gibi en iyisi doktorunuza danısın, kendinizi üzmeyin.