Merhaba bugün 4 aylık kontrolümüz vardı. Doktorumuz kan ilacı başlattı günde 5 damla olarak. Bana biraz fazla geldi ve ileride dişlerinde fazlasıyla kötü lekeler olacağını söyledi. Kahve lekesi, sigara lekesi gibi lekeler olabilir dedi beni biraz korkuttu :( ablamın bebeklerinin dişleri öyle.
aranızda kullanmayan varmı acaba tahlil vs yaptırmam gerekiyormu ? Bi bilgilendirirseniz sevinirim güzel anneler 🥳💖