Merhabalar 3 ay 13 günlüğüz ,atağımıza 4 gün var gösteriyor ama bi kaç gündür huzursuzuz sürekli mızmız ve ağlamaklıyız ,cuma rota aşımız vardı acaba o mu huzursuz yaptı yoksa Atak böylemi başlıyor. Gündüzleri de emerek kucağımda uyumak istiyor. 4.ay atağını geçiren anneler sizler neler yaşadınız ve nasıl atlattınız hepimize de bi fikir olur 🎀