Kdrye Kızlar iyi akşamlar. Bebeğim 25 günlük uykusunda gaz çıkartıcam diye uyanıyor daha sonra gazım çıktı diye çığlık çığlık ağlıyor korkuyor mu sesinden bilmiyorum. Gaz sorunu var mı demeliyim buna ? Doktora mı gitsem ne yapsam bilemedim. Tecrübenize ihtiyacım var 😔
deletedmom2200 Kdrye yenidoğanlarda gaz sancısı normal , gaz masajlarına , sıcak tutmaya önem verin ve eğer sorun büyürse doktorunuza başvurun belki damla vs başlayabilir
PelinKaraca Benimkide 25 günlük sesten ürküyodur sen tatlı şeyler söyleyerek sakinleştirirsin ancak canım.