Kızlar oğlum elimde hiçbirşey yemek istemiyor yiyeceği şeyleri de ben yediriyorum önüne kıyamıyorum çünkü aşağı atıyor ısırarak yediği birşey yok çatal kaşık kullanımını da tam anlamıyla beceremiyor çatala batırıp aşağı atıyor sandalyeden. Bardak kullanımını beceremiyor izin veriyorum aslında ama sabrım da kalmıyor bazen nasıl teşvik ettiniz ilerlediniz ? Oğlum genel olarak iştahsızdır onunda etkisi var ama biraz elinde yesin öğrensin istiorum