Zynpdrgt
Bebekler genelde anne babanın genetiğini aldığı için sizler zayıf ve minyonsanız oda öyle olucaktır eh birde haraketli bir bebek diyorsunuz ki kilo almaması çok normal zaten 8-9. Aylardan sonra genelde kilo alımı yavaşlıyor ilk doğdukları gibi alımlar beklenmiyor doktorunuz da herhangi birşey olmadığını söylemiş tamamen genetik💐