Kızlar 1 ve 2 numarayı da molfix kullandım çok memnundum. Hiç sorun yaşamamıştım. Bir iki gündür 3 numaraya geçtik, kızım kakasını yaptığında kaç kez dışına çıktı, bezi açıyorum %90 ı boş temiz ama kenardan bi yerden veya en üstten kaka çıkmış oluyor. Bu sabah en son ana kucağına bile çıkmış kakası çok sinir oldum sabah sabah.. bu şekilde 3 numarada sıkıntı yaşayan var mı acaba? Bilmiyorum neden böyle oluyor?