Koala_1 aylar önce yazmışsınız sorununuz geçti mi bilmiyorum. Ben hala aynı sorunla uğraştığım için yeme sorunları ile ilgili başlıkları olurken gördüm yazınızı. Kızım şuan tam 2,5 yaşında ultra yeme sorunu var. Artık delirme noktasındayım. Daha önce demir eksikliği problemi vardı uzun süre tedavi aldı yaklaşık bir yıl son dr kontrolunde kendi çalıştığım hastaneden bir hematoloji profesörüne götürdüm ve kan değerlerinde artık bir sorunu olmadığını yememek için hiçbir fiziksel engeli olmadığı söyledi. Durum tamamen psikolojik. Ya ağzında tutuyor yada tükürüyor. İnanın hergün migren atağı geçiriyorum çok yıpratıcı bir süreç en Azından yalnız değilsiniz bilin istedim. 3 saat süren kahvaltılar dil üzerinde tutulan çorbalar biliyorum. Yıprandım tükendim 🥺 sizi en iyi ben anlarım