Marin2019 Evet ülkede her şey yetişiyor ancak ciftçi de pahalılıktan çoğu mesleği bıraktı. Devam edenlerden alınan ürünleri biz işlemiyoruz. Ürünü veriyoruz,işliyorlar bir daha kur üzerinden satın alıyoruz. E ürünlerin ambalajı,kağıdı,kartonu hep ithal. Yani bizim diye bir şey kalmadı. E zaten çoğu fabrikada satıldı gitti. Kafasına göre fiyat belirler tabi adamlar.. Çok pahal her şey. Bakalım ülke krizden ne zaman çıkacak,çıkabilecek mi..
Yani bunun şokun bimin a101 in sahibiyle alakası yok. Onlar kafasına göre zam yapmıyorlar. İşçisi, kirası,ürünü,nakliyecisi, toptantıcısı,faturaları,aracısı.. say say bitmez herkes para kazanma derdinde. 🤷🏻♀️